אינסטגרם מתפתחת לאחרונה וגדלה לפלטפורמה טובה ומתקדמת יותר. זה נהיה צפוף במותגים שמתחרים כל הזמן אחד נגד השני כדי לפגוע בקהל היעד הגדול יותר.
כתוצאה מכך, מותגים מיישמים טקטיקות מתקדמות כדי להישאר קדימה בתחרות. אם גם אתה באינסטגרם למטרה וברצונך לפנות לעולם, עליך לדעת כיצד להשתמש בטקטיקות בדרך הנכונה.
במדריך זה גייסנו חמישה טיפים מעשיים שיעזרו לך לקדם את חשבון האינסטגרם שלך ולהגיע במהירות לקהל היעד שלך
1. מיטוב הפרופיל שלך
הדבר הראשון שצריך לעשות הוא למטב את פרופיל האינסטגרם. חשוב על הכלים שאינסטגרם נותנת לרשותכם. מה אתה מקבל? מאה חמישים תווים, כמה אפשרויות לשימוש, וקישור אחד לפרסום. השתמש בהם בצורה הטובה ביותר כדי לשקף את המותג והאישיות שלך. השתמש באלה כדי לוודא ליצור רושם טוב במוחם של העוקבים שלך.
ביו אינסטגרם קליט ומלא תובנות הוא חובה. אם אתה מקדם את חשבון העסק שלך באינסטגרם, הזכר איזה סוג של עסק אתה מנהל, שקף את החזון של המותג שלך, פרטי הקשר שלך וקישור לאתר המותג שלך. אתה יכול לעדכן את הקישור מעת לעת ולעדכן את העוקבים שלך.
אם אתה מעוניין לקדם את חשבון האינסטגרם שלך, בעיקר בגלל שאתה מנהל עסק ורוצה להרחיב את בסיס הלקוחות שלו, עליך לשנות אותו לחשבון עסק. על ידי כך, אתה יכול להשתמש בכמה כפתורים פונקציונליים ל לחיצה, כמו ספר עכשיו, חנות תצוגה, קשר, וכו '. רק חשבונות עסקיים יכולים להשתמש בתכונות אלה בהתאם לצורך שלהם.
2. בחר אסתטיקה המשקפת את האישיות שלך
אינסטגרם עוסקת עד כמה הפיד שלך נראה מושך. כאשר אדם לא ידוע מבקר בפרופיל שלך, הוא שופט אותך על ידי התבוננות בפרופיל שלך. פרופיל מטופח, אסתטי, ללא ספק ייצור רושם טוב ועשוי לעודד את הצופה לעקוב אחריך לקבלת תוכן נוסף.
תוך כדי אסתטיקה, בחר משהו שמראה את האני האמיתי שלך. להיות מקורי. עבור על חלק מחשבונות האינסטגרם של מותגים פופולריים. ראה כיצד הם שומרים על הפרופיל שלהם ושואבים השראה.
3. פרסם באופן קבוע
אם אתה מוכן לקבל יותר צפיות באינסטגרם, הדרך היחידה להשיג את זה היא על ידיעקביות. כשאתה עוקב אחר לוח זמנים קבוע של פרסום, ההגעה לקהל היעד שלך הופכת לקלה יותר. אינסטגרם שואפת להציג למשתמשים שלה את התוכן האהוב והאהוב ביותר. לכן, אם אתה מפרסם באופן עקבי, אנשים שבדרך כלל אוהבים את הפוסטים שלך או מנסים לראות את הסטוריז שלך צפויים לקבל את הפוסטים שלך שוב. פעולה זו תביא לך באופן אוטומטי יותר תצוגות ולייקים.
ככל שעוקבים יותר מקיימים אינטראקציה עם התוכן שלך, כך גדל הסיכוי שהם יראו את הפוסטים שלך בציר הזמן שלהם. ככה אינסטגרם עובדת.
עם זאת, אם אתה תוהה מתי אתה צריך פרסם באינסטגרם? דעו שאין זמן ספציפי כזה לפרסם באינסטגרם. עם זאת, אכן יש תזמונים אידיאליים לפרסם באינסטגרם כאשר התנועה בדרך כלל גבוהה. בצע את התזמונים ופרסם בהתאם.
4. השתמש בהאשטאגים כדי למשוך עוקבים חדשים
האשטאגים הפכו לדרך אופנתית להגדיל את שיעורי המעורבות. האשטאגים מועילים במספר דרכים. ראשית, הוא עוזר לאנשים לגלות חשבונות ותוכן חדשים לעקוב אחריהם. הדיווחים האחרונים מצביעים על כך שפוסטים עם יותר מ-11 האשטאגים צפויים לקבל שיעור מעורבות גבוה יותר.
לכן, בפעם הבאה שתפרסמו, אל תשכחו להשתמש בהאשטאגים רלוונטיים ולהגדיל את שיעורי ההמרה.
5. לעסוק עם הקהילה שלך
בעת קידום החשבון שלך באינסטגרם, אל תשכח שאינסטגרם הוא חשבון מדיה חברתית שנועד לאנשים להתרועע. לכן, אינטראקציה עם העוקבים שלך היא צעד חיוני לקראת הגדלת שיעור המעורבות שלך.
אם מישהו מהעוקבים שלך שיתף את הפוסט שלך, קח זמן להודות להם. להגיב למעשיהם ולגרום להם להרגיש חשובים. יצירת מערכת יחסים בריאה בין העוקבים שלך היא צעד קריטי בשמירה על העוקבים שלך בטווח הארוך.
בניית תמונת מותג באינסטגרם אורכת זמן. אתה צריך להיות נחוש ומסור. והכי חשוב, להיות פופולרי באינסטגרם כרוך הרבה ניסויים. אתה צריך לספק את הציפיות של העוקבים שלך. אתה צריך לחשוב כל הזמן על דרכים ורעיונות חדשים כדי למשוך קהלים חדשים. בצע את הטיפים שהוזכרו לעיל ולאלתר עם הזמן.