אם אתה רוצה להגיע לקהל ממוקד במהירות, פרסום במדיה החברתית הוא חובה עבורך. לעבור מהאסטרטגיה החברתית האורגנית לאסטרטגיית המדיה החברתית קשה לך. הסיבה לכך היא שרוב אנשי העסקים מסתמכים על מנועי חיפוש כדי להניע תנועה לאתרי האינטרנט העסקיים שלהם.
בשל החשיבות של אתרי מדיה חברתית, הם צריכים לשקול גם פרסום מדיה חברתית. כיום, הרבה אתרי מדיה חברתית זמינים. פרסום במדיה החברתית לא אומר להשתמש בכל אתרי המדיה החברתית האלה.
א). מודעות פייסבוק:
פייסבוק הוא אתר המדיה החברתית הפופולרי ביותר בעולם. לכן, מודעות פייסבוק הן המודעות הפופולריות ביותר. בעזרת מודעות פייסבוק, אתה יכול לבנות מודעות למותג. באפשרותך להגדיל את שיעור המעורבות באתר שלך. באפשרותך לשלוח תנועה לאתר האינטרנט שלך. אתה יכול להגדיל את שיעור ההמרות של האתר שלך. בפייסבוק, אתה יכול להציג סוגים שונים של מודעות.
ראשית, אתה יכול להוסיף מודעות תמונה. מודעות תמונה אלה כוללות 125 תווים של טקסט בנוסף לקישור לדף האינטרנט הממוקד שלך. אתה יכול גם להציג מודעות פייסבוק בצורה של סרטונים. המגבלה של סרטונים אלה עשויה להיות מכמה שניות ל-240 דקות. אתה יכול גם להציג סיפורים של מודעות. בסוגים אלה של מודעות, תמונות מוצגות על המסך המלא למשך שש שניות. אתה יכול גם להציג מודעות קרוסלה בפייסבוק. במודעות קרוסלה אלה, אתה יכול להוסיף עשר תמונות או סרטונים יחד עם הקישורים הנפרדים שלהם. אתה יכול גם להציג מודעות מצגת. במודעות מצגת אלה, יהיה עליך ליצור סרטונים בעזרת תמונות סטטיות.
ב) מודעות אינסטגרם:
אינסטגרם היא גם תוצר של פייסבוק. לכן, מודעות אינסטגרם דומות גם הן למודעות פייסבוק. בכל מקרה, אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית נפרדת. בעזרת מודעות אינסטגרם, אתה יכול גם ליצור מודעות למותג שלך, אתה יכול להגדיל את שיעור ההמרות של האתר שלך ואתה יכול גם להגדיל את התנועה לאתר שלך. באינסטגרם, אתה יכול גם להציג סוגים שונים של מודעות. ראשית, אתה יכול להציג מודעות בצורה של תמונות וסרטונים. כפי שאנו יודעים שאינסטגרם היא פלטפורמה לשיתוף תמונות וסרטונים.
תמונות ומודעות סרטון אלה יהיו דומות לפוסטים רגילים באינסטגרם. אינסטגרם גם מאפשרת למשתמשים להציג מודעות קרוסלה. במודעות הקרוסלה, הצופים יגללו בין תמונות שונות. באינסטגרם, אתה יכול גם להציג מודעות אוסף. זה אומר שאתה יכול להריץ תמונות שונות של המוצרים בצורה של תמונות או קטעי וידאו. מודעות סטוריז באינסטגרם מפורסמות מאוד גם בקרב משווקים. בצורה של מודעות Instagram Stories, אתה יכול להוסיף תמונות או סרטונים לאורך של 120 שניות. עלות מודעות אינסטגרם נמוכה ב-20% ממודעות פייסבוק.
ג. מודעות טוויטר:
טוויטר הוא גם אתר מדיה חברתית פופולרי. אנחנו יכולים להציג מודעות טוויטר לחמש מטרות שונות. אתה יכול להגדיל את הקליקים באתר שלך בעזרת מודעות טוויטר. מסיבה זו, אתה יכול לקדם את הציוצים שלך באמצעות כרטיסי אתר. הציוצים שלך יוצגו לאנשים המעוניינים והם ינסו לנקוט בפעולה הנדרשת. על ידי הפעלת מודעות טוויטר, אתה יכול גם להגביר את המעורבות בטוויטר. מסיבה זו, אתה יכול להתחיל שיחה בטוויטר. לאחר יצירת חשבון העסק שלך בטוויטר, אתה יכול גם להשתמש במודעות טוויטר כדי להגדיל את העוקבים של חשבון העסק שלך. לאחר הפעלת קמפיין מודעות זה, תצטרך לשלם לאחר השגת כל חסיד.
אתה יכול גם להגביר את המודעות למותג שלך כולל שירותי כתיבת עבודת דוקטורט בעזרת מודעות טוויטר. מסיבה זו, תצטרך לשלם טוויטר בהתבסס על עלות לאלף חשיפות. אתה יכול גם לקדם את האפליקציות שלך בעזרת התקנות אפליקציה בטוויטר. אתה יכול גם להפעיל קמפיינים של מודעות בטוויטר. מסיבה זו, תצטרך לבחור מטרה עסקית אשר יש כמה מטרות עסקיות.
ד). מודעות סנאפצ'ט:
סנאפצ'ט היא גם פלטפורמת מדיה חברתית חיונית לקידום העסק שלך . אתה יכול להשתמש במודעות Snapchat לשלוש קטגוריות שונות. ראשית, אתה יכול להגביר את המודעות למותג שלך. מסיבה זו, אתה יכול להגדיל את התפוצה של אתר האינטרנט העסקי שלך למגוון רחב של קהלים. מודעות סנאפצ'ט הן גם הפתרון הטוב ביותר להגברת השיקול של אתר העסק שלך. מסיבה זו, אתה יכול לנהוג תנועה לאתר העסק שלך.
בעזרת מודעות Snapchat, אתה יכול גם להגדיל את שיעור ההמרות של אתר העסק שלך. סנאפצ'ט גם מאפשרת למשתמשים להציג סוגים שונים של מודעות. ראשית, אתה יכול להציג מודעות סנאפ. מודעות Snap אלה מורכבות מתמונות או סרטונים של מגבלה של עד 10 שניות. אתה יכול גם להציג מודעות סטורי. במודעות הסטורי, אתה יכול להוסיף שלוש עד 20 תמונות. אתה יכול גם להציג מודעות אוסף. במודעות אוסף אלה, אתה יכול להוסיף מוצרים שונים יחד עם התמונות הממוזערות שלהם.
ה). מודעות לינקדאין:
בעזרת מודעות LinkedIn, אתה יכול להיעזר בשלוש מטרות שונות לאסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלך. המטרה הראשונה היא להגביר את המודעות למותג שלך. המטרה השנייה היא להגדיל את שיעור המעורבות באתר העסק שלך. המטרה השלישית היא לאסוף יותר לידים ולהניע יותר אוספי אתרים. בלינקדאין, אתה יכול גם להציג סוגים שונים של מודעות. ראשית, באפשרותך להפעיל תוכן ממומן.
כשאתה מפעיל מודעות בלינקדאין בצורה של תוכן ממומן, תוכן ממומן זה מופיע בניוז פיד. באפשרותך להציג תוכן ממומן זה בניוז פיד הן במכשירים ניידים והן במכשירים שולחניים. המטרה העיקרית של מודעות מסוג זה היא להציג את המומחיות של המותג שלך. הסוג השני של מודעות LinkedIn ידוע בשם InMail ממומן.
מודעות מסוג זה דומות רק לשיווק בדוא"ל. בעזרת מודעות אלה, ההודעות שלך יעברו ישירות לתיבות הדואר הנכנס של משתמשי LinkedIn. הסוג השלישי מכונה מודעות טקסט. מודעות טקסט אלה הן יחידות מודעות קטנות המופיעות בצד העליון והיניין של הניוז פיד בלינקדאין.