אינסטגרם הפכה לאחד מאתרי המדיה החברתית הנפוצים ביותר, עם 55.8 אחוז מהשימוש הצפוי ברשתות החברתיות בארצות הברית. פופולרי מאוד בקרב דור המילניום, אינסטגרם היא כן בהחלט לנצל אותו.
עסקים רבים הצליחו להפיק את התוצאה הרווחית ביותר מהאתר עם אופיו ממוקד התמונה. כתוצאה מכך, עסקים יותר ויותר עושים אסטרטגיה ומתכננים על זה. היבט אחד כזה הוא שיווק במדיה חברתית על ידי קניית עוקבים באינסטגרם , צפיות, לייקים ותגובות.
היתרונות של שיווק באינסטגרם לעסקים קטנים
מגביר את המודעות למותג
אינסטגרם היא אמצעי זול במיוחד ויעיל ביותר להגברת המודעות למותג שלך בשל מסד הנתונים העצום של המשתמשים שלו. בנוסף, האופי הממוקד בתמונה של אינסטגרם עוזר ליצור היכרות עם הנוכחות של המותג שלך והטביעות במוחם של לקוחות, לקוחות ופוטנציאלים פוטנציאליים.
עם זאת, נדרש זמן לא מבוטל כדי לפתח קשרים מקסימליים ולהגביר את המודעות למותג תוך השתתפות פעילה בפלטפורמה. מלבד זאת, אתה יכול לקנות עוקבים באינסטגרם כדי לוודא שקהל עצום הופך לחלק מהמותג שלך.
הגדל את התנועה לאתר ודירוג SEO
כ-80% מהמשווקים טוענים שהגדילו את תעבורת האתר עם נוכחות פעילה יותר ויותר. זה לא צריך להיות מפתיע שכן 73% מהמבוגרים שנשארים מקוונים פעם ביום מבלים חלק גדול מזמנם ברשתות חברתיות.
עם 80% ממשתמשי אינסטגרם עוקבים אחר לפחות אחד מהאתרים העסקיים, יצירת תנועה לאתר שלך הופכת חשובה אם ברצונך להפוך את המותג שלך לדירוג ה-SEO המוביל.
חוסך לך זמן
חשבונות רבים כבר הקימו את העסק הקטן שלהם בשוק התחרותי. כולם מקדמים את היצירתיות של המותג שלהם. הצורך להקים עסק קטן דורש הרבה מחקר נתונים ומעקב יציב. אתה יכול לקנות עוקבים באינסטגרם כדי להפיץ את העסק שלך למשתמשים פעילים גדולים בפחות זמן כדי לחסוך את הזמן שלך.
יצירת לידים מתרחשת בעלות נמוכה
ניתן לחסוך 80% מעלות יצירת לידים באמצעות פרסום בפייסבוק בשנת 2022 מכיוון שהוא עולה רק חלק קטן מהעלות לכל ליד בהשוואה לדרכים מסורתיות כמו פרסומות, רדיו ועיתון.
יתרה מכך, רשתות המדיה החברתית אפשרו לעסקים להגדיל את הלידים הזולים שלהם, מה שמספק יתרון עצום לעסקים קטנים. ודא שתוכן המותג שלך ממוקד לקהל המתאים שיעסוק בעסק הקטן שלך.
מגביר את שיווק התוכן
כדי לעורר את תשומת הלב והעניין של הלקוחות, עליך לוודא שהתוכן החברתי שלך מתאים למניע של המותג. שיתוף מדיה תוכן הפך למהיר יותר וגם קל יותר. עם זאת, אתה צריך להיות אסטרטגיה מושלמת כדי להגיע לקהל היעד.
עלייה במכירות
יותר ויותר הזדמנויות למכירות יגדלו עם המעורבות הגוברת של הלקוחות במותג שלך. עוקבים רבים ממלאים תפקיד פיזיולוגי בהפיכת המותג שלך לחשוב וגם לאותנטי.
במטרה של עסקים קטנים להגביר את המכירות, קניית עוקבים הייתה גורם מועיל. בדרך זו, משתמשים רבים נמשכים, ואם הם מוצאים את המוצר שלך אטרקטיבי, הם עשויים להזמין אותו ואפילו לשתף אותו גם עם אחרים.
מספק לך תובנות טובות יותר על הקהל
פנייה ללקוחות והכרתם טוב יותר היא גורם מפתח בקידום העסק שלך. אתה יכול ללמוד בקלות על העדפות קהל, שפת דיבור דומיננטית, תחומי עניין, מין, גיל וכו'. זה מאוד מסייע לאסטרטגיה שלך בעיצוב קמפיינים והצעות מוצרים, לכן, מועיל לך בהחזר טוב יותר על ההשקעה.
עשה לגיטימציה למותג שלך
לקוחות נוטים לבצע חיפושים מקוונים על המותג שהם אוהבים. אם אותו מידע מסופק במדיה החברתית, זה עוזר כברת דרך להכרה של הלקוח בשירותים ובמוצר של המותג, מה שמעניק לו לגיטימציה.
איך עסקים קטנים יכולים להפיק תועלת מאינסטגרם?
הפוך מוצרים פופולריים
אם המשרד שלך מופיע באינסטגרם, הוא יציג את המוצרים. שירותים ומוצרים אלו ימשכו אנשים רבים לפרופיל שלך. אם אינסטגרם יראו את הפוסטים שלך מדי יום, הם יידעו יותר על המותג והחברה שלך. אם אתה קונה עוקבים באינסטגרם, הם עוזרים בנוסף למשוך את תשומת הלב של המשתמשים.
לדוגמה, אם אתה מנהל את עמוד האופנה של Cloves באינסטגרם, משתמשים המתעניינים באופנה ימשכו לפרופיל שלך. הם עשויים אפילו ליצור איתך קשר כדי לרכוש בגדים ברגע שהם מבקרים בפרופיל המותג שלך וצופים במוצרים.
צור ושחרר טרנדים חדשים בקלות
רוב המשתמשים באינסטגרם אוהבים להשתפר עם מגמות משתנות. Hashtags הם קובעי הטרנדים בפלטפורמות המדיה החברתית שמודיעים לאנשים מה חדש. אם אתה מנהל עסק קטן ורוצה להגביר אותו, אתה יכול לגרום לעוקבים באינסטגרם להפוך לגלויים. לאחר מכן, אתה עשוי להשתמש בהאשטאגים כדי להגיע תחת קצת זרקור.
אם שמעתם על אתגר דלי הקרח, אתם בוודאי יודעים כמה חשובים האשטאגים. אז אתה יכול ליצור טרנד חדש או להגביר טרנד קיים שכבר מוכר המותג שלך.
כמותג קטן, אתה יכול אפילו להציע הנחות וליצור אתגרים כאלה. אבל קודם כל, אתה צריך לחשוב על אתגר, ולאחר מכן להפעיל אותו, ואז לבסוף להעלות את הסרטונים עם האשטאגים.
התחבר לפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית
האם ידעת שאתה יכול לחבר חשבון מדיה חברתית אחד לאחר? אם כן, למותג שלך באינסטגרם יכול להיות קישור ישיר לזה בטוויטר ובפייסבוק. זה אולי נראה טריק רגיל אבל הוא מאוד מועיל.
לעסק קטן שמוכן להתרחב דרך אינסטגרם, חיבור אפליקציות הוא מצוין. אחת הדרכים היא לקנות עוקבים באינסטגרם דרך אתרים אותנטיים. הדרך השנייה היא אורגנית, לחבר את אינסטה לפייסבוק ולגרום לעוקבים אחד של השני.
כל מה שאתה צריך לעשות זה ללחוץ על כפתור. זה הכל. שבו ותיהנו מהמותג שלך הופך לפנים גלויות בכל פלטפורמת מדיה חברתית. בדרך זו, אנשים מכל האפליקציות יכולים לראות את המוצרים שלך, להגיב על התמונות שלהם, לעקוב אחר החשבון שלך. אבל, הכי טוב, הם רוכשים את הטובים שלך.
אינסטגרם היא סופר קלה לשימוש
המדיה החברתית היא סופר פשוטה לתפעול. אפליקציה כמו אינסטגרם יכולה לעזור לשפר את העסק שלך גם בגלל שהיא קלה לשימוש. אתה רק צריך לעשות סרטונים קצרים, להעלות תמונות ולשמור על דברים פשוטים. אבל, כמובן, אתה צריך לעשות פוזות באופן קבוע ולהשתמש במספר hashtags.
אנשים רבים מאמינים שאינסטגרם היא רק עוד אפליקציה לצעירים. אבל, עבור אלה שמנהלים עסק קטן ומוכנים ליצור זהות, אינסטגרם היא ברכה. זה יותר מסתם אפליקציה.
אתה יכול להשתמש בתיגים גיאוגרפיים והאשטאגים כדי להפוך דברים לגלויים יותר. יתר על כן, אנשים לומדים להכיר את התוכן שלך באמצעות תמונות וסרטונים, וזה אפילו יותר מעניין.
אם אתה משיג עוקבים באינסטגרם, הדברים הופכים לקלים יותר. אפליקציית המדיה החברתית המדהימה הזו מחברת אלפים ואף יותר אנשים למותג שלך. לעתים קרובות זה לא אפשרי לאסוף כמה אנשים על ידי ביקור פשוטו כמשמעו. אז אתה הופך עסק גלובלי דרך אינסטגרם.
מתושבים ועד אנשים במדינות רחוקות, לקוחות פוטנציאליים יולדים. הם אוהבים את המוצרים שלך, מפיצים את הבשורה, והשרשרת לא נגמרת. כמו כן, מכיוון שאנשים רבים משתמשים באינסטגרם בימים אלה, יש להם את המותגים האהובים עליהם. אז האנשים האלה ממשיכים לחפש מהדורות חדשות שאתה, כמותג, מעלה כל הזמן בפרופיל שלך.
חזותיים מושכים לקוחות
מכיוון שאנשים יכולים לפרש בקלות חזותיים, אינסטגרם משפיעה מאוד על עסקים חדשים. אפליקציה זו מתמקדת במשיכת תשומת הלב של אינספור עיניים. כמובן שצריך גם להציג סרטונים ותמונות, אבל זו דרך קלה לקדם מותג. אתה יכול גם להפוך את החשבון שלך לאטרקטיבי מבחינה ויזואלית באמצעות מסננים רבים.
עם זאת, דרך טובה היא לקנות עוקבים באינסטגרם וליידע את המשתמשים שהתוכן שלך קיים. חזותיים לא תמיד מתכוונים לתצלומים. אלו יכולות להיות גם מילים כתובות על רקע בהיר. מותגים מסוימים משתמשים במילים וללא סמלים. אבל זו בחירה סובייקטיבית. זה לא מגניב?
שיווק באינסטגרם לעסקים קטנים סיכום
כל עסק קטן או גדול יכול להשתמש ביעילות בפלטפורמת האינסטגרם לקידום המותג שלו. בנוסף, זה מועיל יותר לעסקים קטנים עם פחות כסף מכיוון שזה רק דורש שבריר מהעלות להשקיע בשיווק.