מדריך לשימוש בספריית המודעות של גוגל Google Ads – לעומת ספריית המודעות של פייסבוק במשך זמן רב, משווקים נהנו להשתמש בכלים כמו ספריית המודעות של פייסבוק ומרכז הקריאייטיב של TikTok כדי לעקוב מקרוב אחר המתחרים שלהם ולקבל תובנות לגבי המודעות של המתחרים שלהם.
עד 29 במרץ, זה לא היה זמין עבור מפרסמי Google, אבל כולנו יכולים לשמוח עם ההשקה של מרכז השקיפות של Google Ads (המכונה ספריית Google Ads). היום אנחנו צוללים לעומק כיצד להשתמש בכלי זה משווקי מודעות כדי להגביר את זרימת העבודה של פרסום בגוגל שלך.
מה זה מרכז השקיפות של Google Ads?
בצורה הפשוטה ביותר, זהו מסד נתונים שניתן לחיפוש המספק למשתמשים גישה נוחה לצפייה בכל המודעות שמותג מריץ במודעות החיפוש, המדיה ו-YouTube. זהו חנות אחת להשראה למודעות של גוגל.
שקיפות מודעות הייתה נושא חם, ככל הנראה לחוץ על ידי תשומת הלב הגוברת לפרטיות ובטיחות המשתמשים; גוגל אומרת, "מרכז השקיפות הוא צעד קדימה לאינטרנט בטוח ושקוף יותר". מקרה השימוש העיקרי עבור הציבור הוא לספק למשתמשים מאגר פתוח ושקוף עבור מודעות פוליטיות; עם זאת, עבור משווקים, הוא פועל כמכרה זהב כדי לקבל תובנות לגבי מה שמריצים מותגים ומפרסמים אחרים (אפילו מחוץ לפרסום פוליטי).
כדי לגשת למרכז השקיפות, בקר בכתובת: adstransparency.google.com
איך משווקים מנצלים את מרכז השקיפות של גוגל
כמו כל כלי שיווקי, השגת ערך עבור מסעות הפרסום שלך תלויה באופן שבו אתה משתמש בו. כמשווקים, ישנן 4 דרכים מרכזיות להשתמש במרכז השקיפות החדש כדי לשפר את זרימת העבודה שלך במודעות Google מלבד לספק יותר שקיפות לציבור.
1. Spark Ad השראה יצירתית
כולנו היינו שם, ישבנו מול המחשבים הניידים שלנו, צריכים להשיק מודעת Google Display telegra או YouTube חדשה שעוצרת את הגלילה של משתמש וגורמת לו ללחוץ על ההצעה שלך. לפני מרכז השקיפות, היה קשה מאוד לראות אילו מודעות תמונה או מודעות וידאו אנשים מריצים. עכשיו עם חיפוש פשוט, אתה יכול לראות השראה ממודעות Google של מותגים מובילים כדי לעורר רעיונות למסע הפרסום הבא שלך.
2. רגל אחר Google Ads של המתחרה שלך
שני מוחות הם תמיד טובים יותר מאחד – מכיוון שהמתחרים שלך מנסים באופן עקבי לנצח, בדיוק כמו שאתה מרגל אחר אסטרטגיות המודעות שלהם יכול להיות קיצור דרך להשיג יותר תובנות לגבי מה שאתה צריך לבדוק בקמפיינים הקרובים שלך. חשוב לציין שמחקר מתחרים יכול למלא תפקיד עיקרי בהסברה של אסטרטגיית המודעות שלך, אך עליך להימנע תמיד מהעתקת המתחרים שלך ישירות.
3. בניית קובץ החלקה של מודעות Google
הנשק הסודי של כל משווק הוא קובץ ההחלקה שלו . לפני מרכז השקיפות, יצירת קובץ החלקה של מודעות גוגל הוגבלה לראות אותן בטבע, צילום מסך והוספת שמירתן לתיקיה (לא התהליך האידיאלי ביותר). עם ספריית המודעות של Google, יש לך מקור מרכזי לחיפוש ולשמירה של מודעות. בשבועות הקרובים, Foreplay תוסיף תמיכה גם ל- reveeo Swipe File Chrome Extension , המאפשר לך לשמור מודעות ממרכז השקיפות של Google בלחיצה אחת.
4. הישאר לפני הטרנדים
בדיוק כמו ששיווק אופנה מתפתח כל הזמן, במיוחד עבור חברות B2C מינוף מגמות פרסום יכול להיות דרך נפלאה לרכוב על גל של ביצועים טובים יותר בקו הבסיס שלך. על ידי בדיקה עקבית של מותגים סמוכים או מתחרים, אתה עלול להיתקל בסגנון יצירתי או קופירייטינג שיכול לקחת את המותג שלך לשלב הבא. היכולת לזהות מגמות חדשות ולנקוט פעולה בזמן היא המפתח לקבלת החלטות מושכלות בעת בניית מסע הפרסום הבא שלך.
מדריך שלב אחר שלב לשימוש בספריית Google Ads
אם אתה מכיר את ספריית Meta Ads, לא אמורה להיות לך בעיה עם המקבילה של Google; עם זאת, לכל הפלטפורמות יש ניואנסים ותכונות סודיות. בוא ניכנס למדריך טקטי על איך אתה יכול להפיק את המרב מספריית המודעות המוכרת של Google למרכז הניתן לחיפוש.
גישה למרכז השקיפות
אפשרות 1 – גישה ישירה: כעת תוכל לגשת ישירות למרכז השקיפות על ידי ביקור ב-adstransparency.google.com . זוהי האפשרות הטובה ביותר כאשר אתה רק מנסה לחפש מותגים או מילות מפתח.
אפשרות 2 – קיצור דרך ממודעה פעילה: זה הכי טוב כשאתה רואה מודעת גוגל בטבע. לדוגמה, אם אני מחפש בגוגל "Dropshipping", אני יכול לראות ש- office Shopify מציגה מודעות חיפוש. על ידי לחיצה על תפריט שלוש הנקודות, לאחר מכן אוכל ללחוץ על "ראה מודעות נוספות" במודאל כדי להפנות לדף מרכז השקיפות שלהם.
שימוש בחיפוש ומסננים
תבחין בכמה סוגים שונים של תוצאות בעת השימוש בסרגל החיפוש. בדוגמה זו, חיפשנו את הכלי heatbud Martech Hyros וקיבלנו 2 תוצאות. האחד הוא פרופיל המפרסם, והשני הוא שם הדומיין הראשי שלו. בדרך כלל, לקבלת התוצאה הטובה ביותר, אנו ממליצים לבחור את שם הדומיין.
מסננים זמינים
- טווח תאריכים: סנן מודעות לפי כל זמן, היום, אתמול, 7 הימים האחרונים, 30 הימים האחרונים, או בוחר תאריכים מותאם אישית.
- מדינה: סנן מודעות לפי המדינה או האזור שבהן הם הוצגו.
- פורמט: סנן את החיפוש לפי; כל הפורמטים, תמונה, טקסט או וידאו.
- נושאים: אתה יכול לפלח את התוצאות שלך לפי; כל הנושאים או המודעות הפוליטיות בלבד.
כדי להמשיך בתהליך מחקר המודעות שלנו ב-Hyros patreon, לחצתי על התוצאה השנייה בחיפוש המולא מראש והפניתי לדף זה. כברירת מחדל, המודעות ממוינות לפי המודעות האחרונות שהוצגו.
טיפ מקצועי: הקפד ללחוץ על כפתור "ראה את כל המודעות" בתחתית הרשת לאחר הטעינה הראשונית.
הבנת פורמטי המודעות המוצגים
כפי שתראה בדוגמה זו, יש שילוב של מודעות וידאו (ככל הנראה מוצגות ב-YouTube) ומודעות טקסט של Google שמוצגות כתצוגה מקדימה של תמונה.
על ידי לחיצה על מודעות אלו, תוכל לבטל את הנעילה של מידע נוסף, כגון מתי מודעה זו הוצגה לאחרונה, יחד עם פרטי המפרסם, לרבות שם Legan והמדינה בה המפרסם מאומת.
מציאת מודעות מנצחות בספריית המודעות של Google
כמשווקים, כולנו בוחנים ומחזרים ללא הרף את מסעות הפרסום שלנו, כלומר כשעורכים מחקר מתחרים, זה יכול להיות מאתגר לדעת אילו מודעות מניבות צמיחה או אם הן נכשלות במבחנים. למזלנו יש לנו אסטרטגיה לחתוך את הרעש הזה.
בסרגל החיפוש, תוכל לקבל את האפשרות להציג רק מודעות שהופיעו בטווח תאריכים מותאם אישית. אתה יכול להשתמש במסנן זה כדי לצמצם מודעות הפועלות לאורך זמן.
התזה בשיטה זו היא שאם מודעה מצליחה, המותג ימשיך להפעיל אותה; אם זה ייכשל, הם ינתקו אותו.
טיפ מקצוען: מציאת המודעות הזוכות הארוכות ביותר במרכז השקיפות היא הדרך המדויקת ביותר למצוא מודעות גוגל מנצחות.