אם החלטתם לבחור באינסטגרם כאחד מערוצי הקידום, המאמר הזה הוא בשבילכם. אנו נספר לכם על הכשלים הפופולריים ביותר ושיטות הקידום הבלתי יעילות, המוצעות לעתים קרובות על ידי סוכנויות מקומיות ללקוחותיהן.
מיתוס 1. מתנות יתנו זרימה גדולה
המנגנון של מתנות כאלה הוא די פשוט: יוצרים חשבון נפרד למתנה (שם יצוינו כל תנאי ההשתתפות ורשימת נותני החסות), בוחרים ידוען ומוצאים 10-20-50 נותני חסות שמשלמים עשרות אלפים. רובל עבור ההשתתפות. יש הצעה למנויי חשבון המיליונים של הסלבריטאי להירשם לכל נותני החסות ברשימה. בעוד שבוע או שבועיים, מוכרזים כמה פרסים בעלי ערך רב על כף המאזניים (ככלל, מדובר באייפון או בסכומי כסף גדולים). ואכן, במהלך המתנה מספר גדול של אנשים נרשמים לחשבון שלך.
המתנה הסתיימה, ואתה רואה אנשים מבטלים את המנוי בהמוניהם (60%-70% במקרה הטוב). אגרה זו לא תביא לך לקוחות שמוכנים לקנות או להשתמש בשירות שלך, למעט אולי כאשר אתה מציע מוצרים יומיומיים זולים. כאשר נחלק את עלות המתנה למספר המנויים שנותרו, המחיר למנוי 1 יהיה בלתי מעשי. חוץ מזה, אלגוריתמי אינסטגרם לא יצדיעו לך על ביטול המנוי, לאחר שהורידו את עדיפות הפוסטים שלך, והכיסוי יירד.
האלטרנטיבה לקידום כזה יכולה להיות מודעות מקוריות עם בלוגרים (באופן אידיאלי, אלו ספציפיות לנושא).
מיתוס 2. השלמות החזותית של החשבון היא מפתח להצלחה
בלוגרים באינסטגרם אוהבים את המילה 'אווירה', כלומר האחידות של פלטת הצבעים, חפצים, צורות, צבעים, עלילות. למצטרפים חדשים מומלץ להשתמש במסנן אחד עבור כל התמונות.
עם זאת, חשבונות 'מהוקצעים', שבהם לכל הגלריה יש סגנון יחיד וללא מסר מסוים, דוחקים את המשתמשים לעתים קרובות יותר. מנויים מצביעים עבור תמונות 'חיות' ואלמנט של הפתעה כאשר גוללים את הפיד למטה.
מה אתה חושב, איזו תמונה תמשוך יותר תשומת לב?
מיתוס 3. תמונות כן חשובות באינסטגרם – טקסט לא!
כיום, טקסטים באינסטגרם לא פחות חשובים מתמונות. אפילו תמונות סלפי מושחלות מטופלות בצורה חיובית יותר כשהן מלווים במילים משמעותיות, בעוד שגיאות כתיב, סגנון או סימני פיסוק, שימוש לא נכון בביטויים מכונפים ושאלות חסרות טעם לעורר דיון אופנתי יהרגו את התמונות הכי אמנותיות.
מיתוס 4. פוסט עם הרבה טקסט עלול להיחסם
קביעה זו נכונה רק בחלקה. אם אתם מתכוונים לפרסם פוסט עם אגדה, ודאו שהוא מתאים לדרישות הפרסום של אינסטגרם. מכל הבחינות האחרות, נפח הטקסט בתמונות שלך אינו משפיע כלל על הדירוג שלהן בפיד או אפילו להפך על כל התנועה לפוסט.
מיתוס 5. אתה צריך לפרסם כמה שיותר
כוון לאיכות ולא לכמות. כשאתה מחפש סיקור גדול, זכור שכל פוסט חייב להיות צעד קטן כדי להשיג יעד מוגדר בדרך כלל. אסטרטגיית תוכן תעזור לך בהגדרת היעדים שלך.
כדי לשמור על טווח הגעה אורגני, אנו ממליצים לפרסם לפחות פעם ביומיים.
מיתוס 6. אין קידום ללא סיפורים ו-IG-TV
לפרסום סיפורים יש השפעה חיובית על טווח ההגעה – זה באמת נכון. עם זאת, השימוש בכלים אלו, כמו גם פרסום בפיד הראשי, חייב להיות מוצדק באסטרטגיה וגם לעקוב אחר מטרה מסוימת. אילו משימות יפתרו סיפורים ווידאו אנכי? האם אתה יכול בלעדיהם? האם יש לך משאבים ליצירת תוכן עבור IG-TV וסיפורים?
אם אינך יכול לציין בבירור את הצרכים העסקיים שלך בפורמטים אלה של פרסום, מוטב שתבזבז את התקציב שלך על מודעות ממוקדות.
מיתוס 7. שימוש בתגי #Hashtag יעניק לך יותר לייקים ומנויים
אוקיי, נסה להיזכר מתי בפעם האחרונה חיפשת תמונה לפי האשטאגים? מקרים אלו רלוונטיים כאשר הלכתם אתמול להופעה וברצונכם להסתכל על תמונות של אנשים אחרים מאותו אירוע למחרת. לחילופין, אתה משווק בחברה ורוצה לעקוב אחר אזכורים של המותג שלך באינסטגרם. חוץ מזה, האשטאגים ייחודיים המזכירים מותגים יעילים בעת ארגון תחרויות. אבל עדיין, האשטאגים כיום הם יותר כלי שיווקי למעקב אחר אירוע ולא הזדמנות להשיג מנויים חדשים.
מיתוס 8. הפרסום הכי יעיל בערב
המיתוס הזה הגיע מרשתות חברתיות אחרות שבהן שיא הפעילות היא בהחלט בשעות הערב כשהמשתמשים חוזרים הביתה מהעבודה או מבית הספר. אבל אינסטגרם לא עובד ככה. ראשית, אינסטגרם היא רשת חברתית עם כמעט 100% שימוש ממכשירים ניידים, כך שאנשים יכולים לבדוק פוסטים בכל עת. שנית, בעוד שהפיד בעבר היה בסדר כרונולוגי, כעת רצף הפוסטים תלוי בפופולריות של פרופיל ובהאם משתמש זה בודק את הדף שלך ללא סיבה מיוחדת ואוהב אותו באופן פעיל. לכן עובדות כאלה כבר אינן רלוונטיות.
מיתוס 9. אתה יכול להסתדר בלי מודעות
MassFollowing, MassLiking והערות דואר זבל ממשיכות להתרחב. כן, זו לא רמאות, והיום אינסטגרם לא נלחמת עם מינויים ולייקים אוטומטיים. שירותים אלו יכולים לשמש כתוספת לקמפיין פרסומי, אך לא להחליף פרסום ממוקד. ראשית, הם לא יביאו לך עלייה במספר המנויים (בשל מגבלות אינסטגרם על המספר היומי של לייקים, מנויים ותגובות). שנית, מסננים לא מאפשרים לך לזהות בבירור את הקהל שלך; כתוצאה מכך, ההשפעה מפעולות כאלה תהיה מועטה (אם בכלל).
מודעות ממוקדות באינסטגרם עם חברת קרית טק שיווק בפייסבוק ואינסטגרם , אפילו עם כספים קטנים, יכולות לאפשר לך לעשות הרבה כביש מהיר, לעזור לך להגיע ללקוחות מתעניינים באמת ולא רק למנויי חשבונות אחרים.